טיפים מומלצים להרחבת גיוס התרומות לילדים נזקקים
אנשי עסקים עשירים חשופים לבקשות תרומה מכל מיני עמותות וארגונים של חסד עבור תרומה לילדים נזקקים. כיום, במציאות של שנת 2020, רוב העמותות נמצאות במצב קשה, מכיוון שכמות הנזקקים רק גדלה עם השנים, ובתוכה כמות הילדים הנזקקים ולכן גיוס התרומות צריך להיות נרחב על מנת שיוכל לספק ולעזור לכל אדם וילד נזקק. ריכזנו עבורכם את הטיפים המומלצים כיצד ליצור קשר בין תרומה לילדים נזקקים לבין אנשי עסקים, כלהלן –
הטיפים המומלצים כיצד ליצור קשר בין תרומה לילדים נזקקים לבין אנשי עסקים –
צריך לפרסם את התרומה – רוב רובם המכריע של התורמים מעוניינים בפרסום, בתקשור ובמינוף תרומותיהם.
עליכם לחפש את אנשי הקשר של אנשי העסקים – אל לכם לפנות באופן ישיר אל איש העסקים, אלא חפשו את האנשים הקרובים אליו, כמו למשל – יועצים או בני משפחה. למדו את האיש ומצאו למי הוא מקשיב ומהם הדברים הקרובים ללבו.
· עליכם לשתף את אנשי העסקים במהות התרומה- אל לכם לשדר לאנשי העסקים כי אתם רק רוצים את כספם. עשו אותו שותף למבצע התרומה. שאלו אותו לרעיונותיו, האם יש דברים שהוא היה רוצה לעשות, האם היה רוצה שהתרומה שלו תזכה לפרסום. אל תגייסו כספים בשיטת של ניצול. אל תפנו בבקשות שאינן מעוגנות בהוכחות בחומר מסודר.
· עליכם לעקוב אחרי אמצעי המדיה השונים – החל מהרגע שבו עמותה גייסה כמה שמות של אנשי עסקים אשר מעוניינים לתרום, היא חייבת לעקוב אחרי כלי התקשורת, לאתר עשירים חדשים ולסמן אותם כתורמים פוטנציאליים. הדרכים להגיע הם מכתבים, פגישות, טלפונים, קשרים אישיים.
· תנסו לגייס אנשי עסקים שמעוניינים לתרום שהם סלבריטאים – לשמות של מפורסמים יש חשיבות מכרעת לגיוס כספים, לקיום אירועים ולהבטחת חשיפה של הארגון בתקשורת. יש חשיבות גם לרתום סלבריטאים, שאינם עשירים במיוחד בזכות עצמם, ולא יכולים לעמוד בתרומות העתק.
· עליכם לנסות להתקרב לאנשי העסקים בפרויקט שלכם – לכל איש עסקים יש נושאים החביבים עליו יותר מאחרים בתחום התרומות. לכן שיעורי בית יקלו על מגיסי התרומות. הנושאים שיהיו קרובים ללבו של התורם יכולים להיות פעילותו של בן משפחה בארגון מסוים, חלק מחוויה אישית שלו או של בני משפחתו, ילדות, מחלה. אינכם חייבים ללכת רק על תרומת כסף. אפשר להציע מעורבות של עובדים בפעילות למען העמותה או תרומה של ציוד. צריך ללמוד את ההיסטוריה האישית של איש העסקים ולהיות נאמנים לצרכים שלו כבן אדם. התורם רוצה לדעת שהכסף אכן נחוץ לארגון שלכם.