כתובת המסעדה: הגליל 56 טבריה
ימי פעילות: א-ה
בין השעות: 09:00-14:00
מנהלת הסניף: יהודית אלימלך
כתובת המסעדה: הצבי 11 ירושלים
ימי פעילות: א-ה
בין השעות: 11:00-14:00
מנהל הסניף: דניאל שפיים
כתובת המסעדה: בלפור 17, אור עקיבא
ימי פעילות: א-ה
בין השעות: 10:00-14:00
מנהלת הסניף: גב’ אילנית חפוטה
כתובת המסעדה: רח’ ויצמן 7, צפת
ימי פעילות: א-ה
בין השעות: 11:30-14:00
טלפון הסניף: 04-6821704
כתובת המסעדה: המכבים, מוקד יוספטל
דימונה
ימי פעילות: א-ה
בין השעות: 08:00-13:00
מנהלת הסניף: מר ניסים אלמקייס
Les Amis de Meir Panim – Suisse
3 Rue de l’Aubepine 1205 Geneve
Tel: 022 3296 276
Fax: 078 6098 711
[email protected]
Yad Rivka 85 Avenue Louise
1050 Bruxelles
Tel: 02 3 433 530
Fax: 02 3 466 865
[email protected]
64 Ilan Ramon Cr.
Montreal H4W 3L4 QUEBEC
Tel: 514 484 52 01
Fax: 514 482 38 59
[email protected]
כתובת המסעדה: הגליל 56 טבריה
ימי פעילות: א-ה
בין השעות: 09:00-14:00
מנהלת הסניף: יהודית אלימלך
כתובת המסעדה: הצבי 11 ירושלים
ימי פעילות: א-ה
בין השעות: 11:00-14:00
מנהל הסניף: דניאל שפיים
כתובת המסעדה: בלפור 17, אור עקיבא
ימי פעילות: א-ה
בין השעות: 10:00-14:00
מנהלת הסניף: גב’ אילנית חפוטה
כתובת המסעדה: רח’ ויצמן 7, צפת
ימי פעילות: א-ה
בין השעות: 11:30-14:00
טלפון הסניף: 04-6821704
כתובת המסעדה: המכבים, מוקד יוספטל
דימונה
ימי פעילות: א-ה
בין השעות: 08:00-13:00
מנהלת הסניף: מר ניסים אלמקייס
כתובת המסעדה: הגליל 56 טבריה
ימי פעילות: א-ה
בין השעות: 09:00-14:00
מנהלת הסניף: יהודית אלימלך
כתובת המסעדה: הצבי 11 ירושלים
ימי פעילות: א-ה
בין השעות: 11:00-14:00
מנהל הסניף: דניאל שפיים
כתובת המסעדה: בלפור 17, אור עקיבא
ימי פעילות: א-ה
בין השעות: 10:00-14:00
מנהלת הסניף: גב’ אילנית חפוטה
כתובת המסעדה: רח’ ויצמן 7, צפת
ימי פעילות: א-ה
בין השעות: 11:30-14:00
טלפון הסניף: 04-6821704
כתובת המסעדה: המכבים, מוקד יוספטל
דימונה
ימי פעילות: א-ה
בין השעות: 08:00-13:00
מנהלת הסניף: מר ניסים אלמקייס
בתחום הפילנתרופיה, מציאת ומשיכת תמיכה לארגון לנזקקים יכול להיות מאמץ מאתגר. עם זאת, עם הופעת הטכנולוגיה והכוח של הקהל, עכשיו קל יותר מתמיד לגייס אנשים למען מטרה משותפת. על ידי ניצול הפוטנציאל של מדיה חברתית, פלטפורמות מימון המונים ומעורבות קהילתית, ארגונים לנזקקים יכולים להתחבר לרשת עצומה של תומכים ולהשפיע משמעותית.
אחת האסטרטגיות המרכזיות למציאת תמיכה היא מינוף הכוח של המדיה החברתית. עם מיליארדי משתמשים ברחבי העולם, פלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר מספקות הזדמנות ייחודית להתחבר עם תומכים פוטנציאליים בקנה מידה עולמי. על ידי שיתוף קבוע של סיפורים מרתקים, תמונות משפיעות ועדכונים על עבודת הארגון, אפשר להעלות את המודעות ולרתום קהל רחב יותר. באמצעות המדיה החברתית, ארגון לנזקקים יכול להגיע לאנשים שנלהבים לעשות שינוי ולעורר אותם לתרום מזמנם, משאבים או מומחיותם.
דרך יעילה נוספת למשוך תמיכה היא באמצעות שימוש בפלטפורמות מימון המונים. פלטפורמות מקוונות אלו מאפשרות לארגונים לנזקקים ליצור קמפיינים ולבקש תרומות ממספר רב של אנשים. על ידי יצירת נרטיב משכנע סביב המשימה של הארגון וההשפעה שהוא מבקש לעשות, זה הופך להיות אפשרי למשוך תרומות ממגוון מגוון של תומכים. מימון המונים לא רק מספק דחיפה כלכלית אלא גם עוזר להפיץ את הבשורה על עבודת הארגון, יוצר אפקט אדווה ומושך עוד יותר תמיכה.
מעורבות קהילתית חיונית גם במציאת ומשיכת תמיכה עבור ארגון לנזקקים. על ידי השתתפות פעילה באירועים מקומיים, יצירת קשרים עם ארגונים אחרים ובניית קשרים עם מנהיגי קהילה, ארגון יכול לבסס את עצמו כישות מהימנה ומהימנה. נוכחות זו בתוך הקהילה עוזרת לייצר תמיכה מאנשים שנלהבים לשפר את חייהם של הנזקקים. בנוסף, ארגון מסעות פרסום, גיוסי כספים והזדמנויות להתנדבות מחזק עוד יותר את הקשר בין הארגון לתומכיו, ומטפח תחושת מטרה משותפת.
ניצול הכוח של סיפור סיפורים הוא עוד דרך יעילה למשוך תמיכה. על ידי שיתוף סיפורים אישיים של אנשים שחייהם הושפעו לטובה מהארגון, קל יותר להתחבר עם תומכים פוטנציאליים ברמה הרגשית. סיפורים אלו מעוררים הזדהות ומעוררים השראה באנשים לנקוט בפעולה, בין אם זה באמצעות תרומות, התנדבות או הסברה למען המטרה. הכוח של סיפור סיפורים טמון ביכולתו להפוך את המשימה של הארגון לניתנת ליחס ולמוחשי, לתת תחושה לתומכים.
ניצול הכוח של סיפור סיפורים הוא עוד דרך יעילה למשוך תמיכה. על ידי שיתוף סיפורים אישיים של אנשים שחייהם הושפעו לטובה מהארגון, קל יותר להתחבר עם תומכים פוטנציאליים ברמה הרגשית.